چهارشنبه, 01 خرداد 1398
آخرین اخبار

یادداشت

گفت‌و‌گو

مقالات

نظرسنجی

به نظر شما ظاهر جدید سایت قابل قبول است ؟
بله - 100%
خیر - 0%

Total votes: 7
The voting for this poll has ended on: آگوست 13, 2013

مهارت‌های ارتباطی لازم برای استاندار

محمد امامی: یکی از توانمندی‌های ضروری برای استاندار، در کنار انواع توانمندی‌های مدیریتی و تخصصی، مهارت‌ها و توانایی‌های ارتباطی است که در اینجا به برخی از جنبه‌های این توانمندی به طور خلاصه اشاره‌ای گذرا می‌شود.

مطالعه بیشتر...

روابط عمومی ها و صدای مردم

 

مسعود طوفان: « اگر صدای مردم را نشنویم ، شکست می خوریم »  انگار این جمله  «رییس جمهور، حسن روحانی» خطاب به روابط عمومی هاست ،  همواره روابط عمومی از پرسروصدا ترین اجرای بدنه دولت محسوب می شوند ، اما در هر دوره از انتخابات ریاست جمهوری انگار روابط عمومی بازنده اصلی است.

مطالعه بیشتر...

ارتباطات بحران (استان یزد) (۲)

مسعود طوفان: چگونه بحران ها امنیت را به خطر می اندازند ؟ نقش رسانه ها در هنگام بروز بحران و ارتباط آن با امنیت در چیست ؟ برداشت متفاوت از امنیت چه تاثیری در کنترل و یا تشدید بحران ها دارد ؟

مطالعه بیشتر...

ارتباطات بحران (استان یزد) (1)

امرای - مسعود طوفان: غافلگیر کننده و تهدید آمیز ، اینها اصطلاحاتی است که برای تعریف بحران مورد استفاده قرار می گیرد ، حوادث طبیعی نظیر سیل ، بروز مشکلات فنی مثل انفجار کارخانه فولاد ، حمله به خط انتقال آب به یزد و نیز خطاهای انسانی نظیر درز اطلاعات محرمانه یک سازمان و افشاگری ها از عوامل شکل دهنده بحران محسوب می شود.

مطالعه بیشتر...

نقش روابط عمومی در هنگام بحران

 حمیدرضا عمادی: روابط عمومی ارتباط مستقیم با افکار عمومی دارد و در واقع نقش  اساسی روابط عمومی ایجاد، حفظ و تداوم تفاهم با افکار عمومی است. برای نزدیک شدن به این هدف روابط عمومی نقش پاسخگویی به  سوالات و ابهامات حاصل شده از سوی افکار عمومی را دارد و در راستای روشنگری افکار عمومی تلاش می کند.

مطالعه بیشتر...

همدلی چگونه ایجاد می شود؟

يکي از اصول ارتباطات کارآمد و ويژگي مهمي که موجب توسعه ي روابط انساني مي گردد، "همدلي" است.

مطالعه بیشتر...

روابط عمومي و سنجش رضايت مشتري

یکی از موضوع هایی که به ویژه در سازمان هایی که رقیب دارند، باید برای روابط عمومی های حرفه ای به عنوان دغدغه ای مهم تلقی گردد، تعیین شاخص های صحیحی برای سنجش مداوم رضایت مشتریان است.

مطالعه بیشتر...

وقتي سايت‌ها، صندوق مي‌شود!

يكي از ويژگي‌هاي مديران و سازمان‌ها و روابط عمومي‌هاي پيشرو ، پاسخگو بودن آن‌هاست. اين دسته از مديران و سازمان‌ها و روابط‌عمومي‌ها با ابزارهاي مناسب ارتباطي، سازه و كارها و مجراهاي مطمئن و ساده‌اي را تدارك مي‌بينند تا هم شهروندان و كاركنان و ذينفعان بتوانند به سهولت با وظايف سازمان و مديران ذيربط و حدود مسئوليت‌هاي آنان و نيز حقوق قانوني خود آشنا شوند و هم مسئولان بتوانند ضمن ارتباط متقابل و دوسويه با شهروندان و ذينفعان و كاركنان، نسبت به ابهام‌ها، پرسش‌ها، گلايه‌ها، انتقادها، اعتراض‌ها و شكايت‌هاي آنان، به سهولت، دقت، سرعت و به خوبي پاسخگو باشند.

مطالعه بیشتر...

آسيب شناسي خبر نويسي در رسانه

خبر نويسي در حال حاضر در رسانه ها با آسيب هاي متعددي مواجه است كه از آنجمله مي توان به شخصيت محوري افراطي ، فقدان سابقه خبر و نيز ادبیات ضعیف اشاره کرد .

مطالعه بیشتر...

شعارخواري و شعارگويي در روابط عمومي

به اين جملات دقت كنيد : با اجراي اين طرح مشكل ... مردم استان به طور كلي حل خواهد شد ، اين مسئول اظهار داشت موفقيت ها ي ما در خصوص ...  بي سابقه بوده  به طور روزافزوني گسترش مي يابد ، ما درصدديم با يك برنامه ضربتي فقر را در منطقه تا دو سال آينده ريشه كن كنيم . كارمندان اداره ... با شركت در مراسم كوه پيمايي تجاوزات اخير رزيم صهيونيستي را محكوم كردند.

مطالعه بیشتر...

مکان تبلیغات شما
انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد