چهارشنبه, 29 اسفند 1397
آخرین اخبار

یادداشت

گفت‌و‌گو

مقالات

نظرسنجی

به نظر شما ظاهر جدید سایت قابل قبول است ؟
بله - 100%
خیر - 0%

Total votes: 7
The voting for this poll has ended on: آگوست 13, 2013

روابط عمومی خوب ؛ روابط عمومی پاسخگوست

پاسخگويي ؛ شاخص مهمي است که  در ديدگاهها و تئوريهاي مديريتي به عنوان برجسته ترين شاخص حکمراني خوب از آن ياد مي شود.

بنابر اين شايد يکي از مهم ترين شاخص هايي که بتوان سازمانها را با آن ارزيابي کرد ، شاخص پاسخگويي و ميزان پاسخگويي آنان به نيازها و انتظارات و پرسشهاي جامعه و مردم است.

 

 به جرئت مي توان گفت که براي سنجش ميزان کارآمدي مديران نيز ارزيابي نحوه ي برخورد آنان با موضوع پاسخگويي و ميزان توجه آنان به پاسخگويي و ارزيابي تعاريفي که از پاسخگويي دارند و مکانيزم هايي که براي رشد اين شاخص بکار مي بندند مي تواند مورد توجه و عمل قرار گيرد.

بي ترديد در اين ميان يکي از مکانيزم هايي که بايد به صورت جدي به آن توجه کرد ، تقويت بنيانهاي نهاد روابط عمومي است.

کميت و کيفيت فعاليت ها و تلاش  روابط عمومي هر سازمان در امر پاسخگويي (هم به نيازها و انتظارات مردم از آن دستگاه و هم به پرسشهاي آنان) مي تواند بيانگر ميزان خوب بودن و موفقيت آن روابط عمومي و همچنين ميزان خوب و موفق بودن مديريت در آن سازمان محسوب شود.

با اين توضيح شايسته است سازمان ها ، سنجه هايي بدين منظور تدوين و عملياتي کنند تا شاخص پاسخگويي به عنوان يکي از برجسته ترين شاخصها در ارزيابي مديران مجموعه هاي وابسته به وزارتخانه ها و سازمان ها و همچنين روابط عمومي هاي آنان مورد تدقيق و سنجش قرار گيرد.

اضافه کردن نظر



کد امنیتی
تازه کردن

مکان تبلیغات شما
انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد