چهارشنبه, 29 خرداد 1398
آخرین اخبار

یادداشت

گفت‌و‌گو

مقالات

نظرسنجی

به نظر شما ظاهر جدید سایت قابل قبول است ؟
بله - 100%
خیر - 0%

Total votes: 7
The voting for this poll has ended on: آگوست 13, 2013

روابط عمومي؛ مشاطگي يا ارتباط موثر و پاسخگويي

يکي از موضوع هايي که در ارتباطات اجتماعي جامعه ي ما مطرح است ، چالشي است که در تعامل مديران و روابط عمومي ها و رسانه ها به چشم مي خورد که در برخي از زمانها به يک بحران تبديل مي شود.

مطالعه بیشتر...

فعاليت روابط عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟

يکي از مطالب مهمي که پيرامون نقش، جايگاه و وظايف روابط عمومي مطرح می باشد، اين است که روابط عمومي در مرکز يک چند ضلعي ارتباطي وجود دارد که مديران، کارکنان، مردم، ساير سازمان ها، مشتريان، رسانه ها و ... هر کدام يک ضلع اين چند ضلعي را تشکيل مي دهند و روابط عمومي بايد ضمن ارتباط متقابل با آنان و روشنگري پيرامون عملکرد سازمان متبوع ، کاستي هاي سازمان و عملکردهاي آن را شناسايي کند.

مطالعه بیشتر...

روابط عمومی خودمدار یا خودمداری در روابط عمومی

یکی از موضوع های مهم، اصلی و شاخص در هر روابط عمومی، شناخت انواع مخاطبان و طراحی و برنامه ریزی و جهت گیری برنامه ها بر مبنای نیازهای مخاطبان و اهداف و برنامه های سازمان است.

مطالعه بیشتر...

مکان تبلیغات شما
انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد