چهارشنبه, 29 اسفند 1397
آخرین اخبار

یادداشت

گفت‌و‌گو

مقالات

نظرسنجی

به نظر شما ظاهر جدید سایت قابل قبول است ؟
بله - 100%
خیر - 0%

Total votes: 7
The voting for this poll has ended on: آگوست 13, 2013

لزوم توانمندسازی زنان در روابط عمومی

وجیهه عظیمی فر: برگزاری نخستین همایش زن و روابط عمومی در  مهرماه  سال جاری، خبر مسرت بخش و رویدادی  در خور توجه  است که آن را به فال نیک می‌گیریم، اما به عنوان  یکی از مخاطبان اصلی این همایش، بازده این مراسم برایم بسیار بااهمیت است:

مطالعه بیشتر...

دانستن، حق مردم است

محمدجواد اولیا: یکی از برکات انقلاب اسلامی محرم دانستن مردم است. یعنی مردم حق دارند در مورد تصمیماتی که برای آن‌ها گرفته می‌شود به طور کامل مطلع شوند و در جریان امور شهرشان قرار گیرند.

مطالعه بیشتر...

دریچه های ارتباطی سازمان، جای عقده گشایی نیست

  • الو.... سلام...شهرداري منطقه ....؟
  • بله بفرماييد
  • در مورد پارك ..... انتقاد و پيشنهادي داشتم .....
  • آقا شما بايد با تلفن .......... سازمان پارکها تماس بگيريد
  • ممنون از راهنمايي تون، خداحافظ

    مطالعه بیشتر...

پاسخگویی؛ رویا یا واقعیت؟

 چند روز پیش پیرامون ضرورت پاسخگویی در سازمان با یکی از مسئولان سازمان صحبت می کردیم ایشان می‌گفت همه ی مسئوان معتقد با ضرورت پاسخگویی هستند و هیچ مسئولی نمی خواهد که پاسخگو نباشد.

مطالعه بیشتر...

ما آدم های «شفاهی» و «گاهی» ....!

میل به راحتی و رفاه و آسایش آن گاه که از مرزهای اعتدال فراتر رود، زندگی انسان و جامعه را با مخاطراتی روبرو می‌سازد و به دلیل چنین گرایش افراطی، عده‌ای به ورطه‌ی ظلم و ستم و بهره‌کشی و عده‌ای دیگر نیز دچار ظلم و ستم و استثمار می‌شوند و برخی نیز دچار بی‌تفاوتی و بی‌دردی و جهالت و امراض روحی و روانی دیگر!

مطالعه بیشتر...

هنر دری به بهشت ارتباط

با توجه به سرعت زياد زمانه و فرصت کم مردم (به نسبت اين سرعت)،  شايد بعضی مخاطبان ما نتوانند مطالب خيلي طولانی را بخوانند و بدانند. آنوقت بايد گله کنيم که فرهنگ مطالعه کم است و مردم،  با هنر و انديشه مندان ارتباط برقرار نمی کنند!!

مطالعه بیشتر...

مکان تبلیغات شما
انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد